آنجه باید در مورد اسپری دوپلی کالر انجام بدهید

چهارشنبه 23 شهريور 1401
23:24
کارو

معرفی برند دوپلی کالر

شرکت آلمانی دوپلی کالر در سال 1998 در این کشور بنا نهاده شد. رفته رفته و با تولید انواع اسپری رنگ با کیفیت ایده آل این شرکت توانست خود را به عنوان یکی از بزرگترین فروشنده های رنگ اسپری در اروپا و جهان معرفی کند.
شرایط اسپری رنگ های ارائه شده توسط این برند به گونه ای است که هم اکنون این شرکت آلمانی به عنوان بزرگترین تولید کننده در اروپا و همچنین دومین تولید کننده در جهان شناخته می شود.
مجموعه دوپلی پارس نیز با آگاهی کامل از کیفیت محصولات این برند، اقدام به ارائه محصولات آن می کند. شرکت دوپلی پارس به عنوان بزرگترین و تنها شرکت ارائه دهنده اسپری رنگ های این برند در ایران خدمات گسترده ای را ارائه می دهد.

کیفیت اسپری رنگ دوپلی کالر

همانگونه که عنوان کردیم این برند آلمانی ضمن ارائه با کیفیت ترین اسپری رنگ ها در بازار، دارای محبوبیت فراوانی نیز می باشد.

رنگ ‌های تولید شده این شرکت بر پایه رزین اکریلیک در دسترس شما قرار دارد.

از مهمترین ویژگی های رنگ های ارائه شده توسط این برند می توان به خشک شدن سریع آن ها، کمتر از 10 دقیقه اشاره کرد. علاوه بر این چنانچه قصد رنگ آمیزی سطوح مختلف مانند پلاستیک، شیشه، چوب و فلز را دارید می توانید از اسپری رنگ های این برند نیز استفاده نمایید.

براق بودن اسپری و کیفیت بسیار بالا رنگ های ارائه شده توسط دوپلی کالر به گونه ‌ای است که شما به راحتی می توانید علاوه بر استفاده در مصارف خانگی، برای کار در زمینه های صنعتی و هنری نیز از آن ها بهره مند شوید.

قابلیت کاربری و استفاده بسیار آسان این نوع رنگ موجب می شود که شما به راحتی بتوانید از آن ها استفاده نمایید. علاوه بر این پوشش دهی مطلوبی که محصولات ارائه شده توسط این برند دارد، این امکان را به شما می دهد که به عنوان گزینه ایده ‌آل، برای جایگزینی رنگ آمیزی با قلم مو معرفی شود.

نکات مهم قبل از اجرا

چنانچه قصد استفاده از محصولات این برند را دارید بهتر است اسپری رنگ را قبل از استفاده خوب تکان دهید و سعی کنید سطحی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید از هر گونه آلودگی، رطوبت یا چربی پاک نمایید.

بهترین کار جهت استفاده از اسپری رنگ و برای جلوگیری از شرگی می تواند رعایت فاصله 25 سانتی متری اسپری از سطحی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید باشد.

چنانچه قصد استفاده از اسپری رنگ های این برند بر روی سطوح پلاستیکی و پلیمری را دارید بهتر است از یک لایه آستر پلاستیک دوپلی کالر قبل از رنگ آمیزی استفاده نمایید.

این عمل موجب می شود که رنگ استفاده شده توسط شما به انواع سطوح پلاستیکی و پلیمری چسبندگی بهتری ببخشد. شرایطی که موجب می شود رنگ استفاده شده توسط شما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

مزایای استفاده از رنگ دوپلی کالر

همانگونه که عنوان کردیم کیفیت بسیار بالای رنگ های ارائه شده توسط این برند به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما در زمینه های مختلف باشد و بی دلیل نیست که عنوان بهترین اسپری رنگ در ایران را به خود اختصاص داده است.

با این حال استفاده از اسپری رنگ های این شرکت مزایای گسترده تری برای شما در پی خواهد داشت. از جمله مزایای رنگ های ارائه شده توسط این برند آلمانی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

سرعت خشک شدن مناسب
پاشش بسیار روان
تنوع زیاد و گستردگی طیف رنگ های این برند
عدم استفاده از مواد سرطان زا
مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط مختلف جوی
چسبندگی ایده آل اسپری رنگ های ارائه شده بر روی سطوح مختلف
ارائه نمایی زیبا به محصولات پس از خشک شدن به صورت صاف و یکدست
ارائه بازدهی 2.5 برابر نسبت به سایر اسپری رنگ های معمولی
علاوه بر این همانگونه که پیشتر برای شما بیان کردیم این نوع اسپری رنگ در کمتر از 10 دقیقه به بهترین شکل خشک خواهد شد شرایطی که موجب می ‌شود نسبت به سایر اسپری رنگ ها شما بتوانید اثرگذاری آن را در زمان کم بر روی محصولات مشاهده نمایید.

خرید محصولات دوپلی کالر از شرکت دوپلی پارس

چنانچه قصد خرید و استفاده از محصولات این برند معتبر آلمانی را دارید می توانید از خدمات ارائه شده توسط شرکت دوپلی پارس استفاده نمایید.
خدمات شرکت به گونه ای است که شما به راحتی می توانید بیش از 70 طیف رنگی را مشاهده و جهت خرید به نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور مراجعه نمائید.
علاوه بر این با توجه به اینکه شرکت دوپلی پارس وابسته به گروه صنعتی فومن شیمی و همچنین گروه صنعتی موتیپ دوپلی است می توانید این محصولات را ضمن دارا بودن بهترین کیفیت، با خیالی آسوده خریداری نمائید.
[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دلفی بنز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]