لنت ترمز بنز برند دلفی

چهارشنبه 23 شهريور 1401
21:30
کارو

لنت ترمز یکی از موارد بسیار مهم در سیستم امنیت بنز است لذا نباید در استفاده از آن و بروز رسانی و تعمیر کوتاهتر ین کوتاهی صورت گیرد. چرا که یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی دارد ایمنی یک خودرو از خود خودرو مهم تر و حائز اهمیت تر است

یکی از اصولی که باید در کارخانه های خودرو سازی مورد اهمیت ازمایش و تست در یک خودرو صورت گیرد سیستم ایمنی خودرو است . کشور های مختلف در صنعت خودرو آزمایش های بسیار پیچیده دارند و خودروها را با بالاترین ایمنی روانه بازار میکنند البته بغیر ایران که این صنعت یک صنعت انحصاری است و با یک مافیای بزرگ در ارتباط است.

زمان تعویض لنت ترمز بنز

این که دقیقا زمان مناسب تعویض لنت ترمز مرسدس بنز چه زمانی است به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  1. کیفیت لنت ترمز
  2. در چه نوع جاده‌ای تردد می‌کنید
  3. معمولا چند سرنشین سوار ماشین هستند
  4. مقدار کیلومتری که با ماشین رفته‌اید
  5. طول عمر لنت

در مورد آخرین عامل باید بگوییم که در هر صورت لنت‌ها یک طول عمری دارند و پس از مدتی نیاز است که آن‌ها را تعویض نمایید.

اندازه‌ی لنت عاملی مهم به هنگام خرید

به هنگام تعویض لنت ترمز هر ماشینی اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید اندازه است در مورد لنت‌ها حتی اندازه از کیفیت محصولات نیز مهم‌تر می‌باشد. علت آن هم این است که شما برای نصب لنت‌هایی که اندازه‌ی مناسبی ندارند و کوچک هستند نیاز به رگلاژ و دستکاری سیستم ترمز دارید که این موضوع می‌تواند در نهایت به کاسه ترمز و به طور کلی سیستم ترمز ماشین آسیب برساند. حتی نمونه‌های بزرگ نیز نیاز به تراش دارند و نصبشان دشوار است ضمن این که کارایی‌شان هم کاهش پیدا می‌کند.

قیمت لنت ترمز بنز

قیمت یک لنت به عوامل مختلفی بستگی دارد اما خوب است که یادآوری کنیم که هر چه مدل خودرو بالاتر باشد قیمت لنت‌های آن نیز بیشتر می‌شود. به همین خاطر هنگام خرید لنت ترمز بنز متوجه خواهید شد که قیمت این لنت‌ها نسبت به لنت‌های خودروهای داخلی بسیار بیشتر می‌باشد.

.
[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دلفی بنز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]